Cu noi aveti procesele de business sub control
Management simplificat
Optimizarea proceselor de business
DECIZII MAI RAPIDE OPTIMIZAREA
PROCESELOR
REDUCEREA TIMPULUI DE PRELUCRARE
ELIMINAREA GREȘELILOR
Management simplificat
Optimizarea proceselor de business
DECIZII MAI RAPIDE OPTIMIZAREA
PROCESELOR
REDUCEREA TIMPULUI DE PRELUCRARE
ELIMINAREA GREȘELILOR
Cu ajutorul solutiei noastre, firmele de avocatura/notariat/consultanta se pot concentra mai mult asupra a ceea ce este cu adevarat important – clientii lor. Clientii nostri din acest domeniu de activitate sunt incantati de faptul ca dupa implementarea solutiei volumul de hartie a fost redus, informatiile sunt mai exacte si pot fi regasite cu usurinta, toate documentele aferente unui dosar sunt centralizate intr-un singur loc.
Icon-64

ADMINISTRAREA CAZURILOR:

Administrati in același loc cazurile si datele in cauza, documentele, termenele si contractele. Utilizati proceduri de lucru automate si colaborati cu alti juristi, parteneri si clienti.

Icon-65

FACTURAREA CATRE CLIENTI, JUSTIFICAREA TIMPULUI:

Automatizati facturarea exacta datorita administrarii centralizate a taxelor, regulilor de facturare, volumului de pagini generat de caz si a datelor referitoare la client. Inregistrati exact timpul si costurile efectuate cu fiecare client si dosar oricand si de pe orice dispozitiv.

Icon-66

REZOLVAREA CONFLICTELOR:

Castigati increderea clientului prin intermediul administrarii precise a informatiilor acestuia, a celorlalte parti implicate in caz si a partenerilor. Automatizati procesul de respectare a tuturor conditiilor conform legii si normelor interne de functionare.

Icon-67

ADMINISTRAREA CONTRACTELOR:

Automatizati si administrati central ciclul de viata al contractelor, inclusiv procurile, negocierile, OPIS-ul dosarului, angajamentele, comunicatia, alte documente necesare.

Icon-68

ADMINISTRAREA DATELOR, DOCUMENTELOR SI GRAFICELOR:

Administrati, pastrati, utilizati si tratati toate informatiile si documentele in forma digitala. Utilizati principii de eficientizare a muncii cu documente electronice in toate sistemele de administrare centralizata a inregistrarilor, in clasarea, pastrarea si lichidarea acestora.

Icon-70

ADMINISTRAREA PROPRIETATII INTELECTUALE:

Administrati si pastrati la un loc documentele care tin de proprietatea intelectuala - brevete, marci inregistrate si inregistrari de drepturi de autor.

Icon-71

ADMINISTRAREA PROCEDURILOR JUDICIARE:

Efectuati operatiile juridice in mod mai eficient datorita rationalizarii procedurilor, care asigura participarea persoanelor necesare la momentul de timp corespunzator. Aici intra procedurile, cum ar fi analizarea contractelor, inregistrarea marcilor comerciale si a brevetelor, litigiile, rezilierea contractelor de munca, etc.

Icon-72

INREGISTRAREA CAZURILOR NOI:

Automatizati intregul proces de evidenta a clientului de la inceput pana la sfarsit, reduceti timpul de finalizare al fiecarui pas si permiteti angajatilor sa poată acorda mai mult timp clientilor si mai putin muncii administrative.

Ce rezolvăm pentru dumneavoastră?

Doriti sa obtineti mai multe informatii despre automatizarea proceselor de business plus o sesiune de consultanta gratuita?
Ajunge doar sa ne contactati prin intermediul formularului de mai jos.

Selectati optiunile care va intereseaza si noi va vom trimite informatii suplimentare.
* Pozițiile marcate cu asterics sunt obligatorii.
Na začátek sekce